sudahlah UMNO!!!

INSYAALLAH.. malam ini akan diumumkan calon PARTI ISLAM SEMALAYSIA yang akan bertanding bagi kerusi parlimen P36 di kuala terengganu... bagi pihak saya arawtheriera, saya pasti pemimpin tertinggi PAS telah membuat pilihan terbaik... kerana saya yakin ALLAH bersama dengan mereka... cal0n yang dipilih INSYAALLAH diredhai oleh ALLAH... mereka (pemimpin PAS dan ahli-ahli PAS sentiasa mendahului ALLAH dalam setiap urusan kehidupan mereka.. INSYAALAH... TAKBIR.. ALLAHUAKBAR...

harapan saya agar calon PAS yang bakal diumumkan malam ini mendapat kemenangan yang bermakna bagi negara malaysiaku tercinta ini...

dan tidak lupa juga, semoga rasuah di negara ini dapat dibendung dengan seberapa segera yang mungkin... seperti rakan blogger saya ihsansupreme, beliau dengan tegas menentang rasuah, SAY NO 2 CORRUPTION...

TAKBIR!!!! ALLAHUAKBAR..
1 Response
  1. Anonymous Says:

    wahai penulis yang budiman...
    anda tunggu dan lihat sajalah keputusan pilihanraya.. jangan kutuk sembarangan..


Post a Comment